سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روندهای طراحی داخلی قدیمی و جدید

طراحی ویلا 

آیا می خواهید خانه بنگلور خود را با ترکیب روند طراحی قدیمی و جدید تزئین کنید؟ از بهشت مستمری بگیران گرفته تا پایتخت فناوری اطلاعات هند ، بنگلور راهی طولانی را طی کرده است. در هر گذرگاه اصلی یا صلیبی ، شما شاهد یک زندگی مسالمت آمیز آپارتمان های بلند مرتبه و خانه های مستقل خواهید بود.

علیرغم علاقه به فضای داخلی کم و براق که نمایش جهانی آنها را نشان می دهد ، نسل جوان نیز عناصر پرنعمت را در آغوش می گیرد. همانند سال های اولیه ، معروف است که خانه ها در بنگلور با هم آمیخته و عملکرد ماهرانه ای دارند.

حتی خانه معاصر شما را می توان به روش های شخصی تزئین کرد تا داستان های گذشته و حال شما را منعکس کند. در اینجا برخی از روند طراحی داخلی در بنگلور آورده شده است تا سبک های قدیمی و جدید طراحی داخلی را در خانه شما مخلوط کند.

 

مبلمان معاصر و کلاسیک

خانه های بنگلور به طور معمول مبلمان کاربردی و همزمان زیبایی دارند. به جای یک خانه کاملاً زیبا و معاصر ، یک کمد عتیقه در اتاق خواب ، یا یک صندوق چوبی گلی را به عنوان میز قهوه مخلوط کنید. برخی از عناصر چوبی ناراحت و برخی از قطعات مبلمان چوبی طبیعی را به همراه داشته باشید.

 

مکانهای نشیمن که راحتی و سبک را با هم مخلوط می کنند

اکثر ساکنان بنگلور حرفه ای کار می کنند. در پایان یک روز کاری خسته کننده ، این لذت را می یابید که بتوانید در یک مبل مخلوط شده و پاهایتان را بالا بکشید! همچنین ممکن است دوست داشته باشید عصرها یا آخر هفته ها از مهمانان پذیرایی کنید.

بنابراین ، قبل از خرید هر مبل برای اتاق نشیمن ، خوب فکر کنید . راحت ترین یکی را برای خانواده خود تهیه کنید - مبل راحتی چوبی یا پارچه ای باشد. در گوشه اتاق خواب خود در صندلی پنجره بسازید. و چند صندلی راحت در جایی قرار دهید که بتوانید برای یک گپ و گفت شب با همسایگان جمع شوید.

 

پارچه هایی از Old Times   و New

علاوه بر مبلمان طرح دار مدرن ، چند عنصر از گذشته را وارد کنید. این می تواند کوسن های ابریشمی یا پرده هایی با نقش و نگارهای ساراهای سنتی ایلکال از شمال کارناتاکا باشد. صندلی راحتی را با پارچه سرامیکی پنبه ای Udupi یا سرامیک Karnataka Kasuti را اگر می توانید یکی از آن را بدست آورید ، روکش کنید.

 

رنگها و چاپهای پر جنب و جوش

خانه های بنگلور به همان اندازه که عناصر پرنعمت خود را جشن می گیرند ، از جوانی و انرژی برخوردارند. حتی اگر پالت غالب ، خنثی ، سفید یا تیره باشد ، از رنگ های مختلف در اتاق خود استفاده کنید. الگوها و چاپهایی را به شکل روکش مبلمان ، کوسن ها ، پرده ها و تکه های بزرگ آثار هنری روی دیوارها بیاورید . برای برجسته شدن تزئینات دیوار ، رنگ های پررنگ را برای برخی از دیوارهای خود انتخاب کنید.

 

مواد طبیعی

حتی اگر بقیه دکوراسیون های آن از نوع لوکس ، لوکس یا مینیمالیستی است ، اطمینان حاصل کنید که در هر اتاق عناصر طبیعی به همراه دارید. از فرش های جوت ، تاب چوبی در اتاق نشیمن ، صندلی های حصیری در بالکن ، عصا و کشوی چوبی و ... استفاده کنید. از وسایل روشنایی صنعتی ، چراغ های طناب ، یا آباژورهای پارچه ای استفاده کنید.

بالکن ها به مناطق آرامش بخش تبدیل شدند

هوای زیبا و دلپذیر در بنگلور صبح ها و شب ها را در فضای باز می طلبد! اگر پاسیو یا حیاط وسیع ندارید ، از بالکن های آپارتمان خود نهایت استفاده را ببرید. بنابراین ، هیچ بهانه ای برای یک بنگلوریایی وجود ندارد که دائماً حبس شود. هنگام نوشیدن فنجان های داغ چای ، هوای تازه را وارد کرده و روی مبلمان شیک فضای باز استراحت دهید .

 

تحصیل یا دفتر خانه

همه افراد حرفه ای شاغل ، دانش آموزان و والدین ساکن در خانه به مکانی برای کار یا تحصیل بی سر و صدا احتیاج دارند (بیشتر این که کار از راه دور این روزها گزینه محبوب است). واحد مطالعه شما می تواند یک اتاق جداگانه یا فقط یک الحاق از اتاق سرگرمی اتاق نشیمن یا میز اتاق خواب شما باشد. حتی می تواند یک گوشه در زیر پله ها باشد که فضای ذخیره سازی سفارشی با دقت برنامه ریزی شده برای وسایل و لوازم اداری شما را برنامه ریزی کرده است .

 

اتاق سرگرمی

بنگلورهای اجتماعی نیز برای استراحت به فضای آرام نیاز دارند. در خانه خود ، یک منطقه تفریحی را برنامه ریزی کنید. یک اتاق اضافی را می توان به یک منطقه تفریحی یا حتی بخشی از یک اتاق تبدیل کرد. یک سینمای خانگی ، سیستم موسیقی ، یک کتابخانه کوچک یا فقط یک گوشه برای تنظیم ساز مورد علاقه خود تنظیم کنید. این حتی می تواند اتاق سرگرمی شما با فضای ذخیره سازی سفارشی و عناصر تزئینی منحصر به فرد باشد.

 

طراحی شیک ورودی

یک ویژگی معمول در خانه های مدرن بنگلور یک ورودی شیک یا سرسرا است. می توانید یک لوستر زیبا اضافه کنید ، و دیوارهای خود را به یک کاغذ دیواری طرح دار شیک تزئین کنید. یک قطعه عظیم از آثار هنری را نصب کنید ، یک کنسول یا یک نیمکت روکش دار قرار دهید و یک ورودی خوش آمد گویی در آنجا داشته باشید.

ویلا