سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی مهمان نواز خانه در دوران کرونا

طراحی محوطه ویلا 

بحران همه گیری  Covid-19 عادت های مختلف ما را در کوتاه مدت به بن بست می رساند ، اما تأثیرات آن در آینده قابل پیش بینی ادامه خواهد یافت.

در حالی که رستوران ها و مشاغل مستقر در خدمات بخش عمده ای از مشتریان صنعت طراحی را تشکیل می دهند ، س isال این است: چگونه پیش برویم؟

چه طراحان و معماران دنیای جدید می توانند برای نجات صنایع مهمان نوازی و فراهم آوردن تجربه ای ایمن برای جامعه ، راه حل هایی ارائه دهند؟

با بحران فزاینده ، طراحان و معماران مهمان نوازی روی پروژه های اجتماعی و سیستم های بدون تماس تمرکز می کنند ، پروژه های موجود را دوباره کار می کنند و پروژه های جدید را راه اندازی می کننداین بدان معناست که می توان انتظار داشت تغییرات عمده ای در هتل ها ، رستوران ها ، آبگرم ، کافه ها و غیره مشاهده شود.

طراحان مهمان نوازی نام طرح های آینده پس از همه گیری را به عنوان انعطاف پذیری بیان می کنندآنها برای ایجاد فضاهایی کار می کنند که بتوانند با حقایق بهداشت عمومی ، نیازها و ترجیحات مهمانان تکامل یابند و تأکید می کنند که این مفاهیم باید برای نگاه به آینده طراحی شوند.

 

درک بهداشت

شما باید در طراحی فضاهای مهمان تجدید نظر کنید تا علائم بهداشتی قابل مشاهده داشته باشیداین به معنای سطح سخت و کف پوش کمتر متخلخل است.

این یک واقعیت است که طراحی آینده پس از همه گیری با رویکردی مشابه با افزایش عملکرد غیر لمسی در فضاهایی مانند رستوران ها ، هتل ها شکل می گیردو این باعث می شود که در دنیای اتوماسیون بیشتری مانند درها و شیرهای فعال اتوماتیک که توسط هوش مصنوعی اداره می شوند ، زندگی کنیم.

فراتر از آن ، مهمانان مایل به دیدن برخی شواهد تصویری هستند که سلامت آنها را حفظ کرده اند.

طراحان روی راه حل های جذابی کار کرده اند که به جای دستگاه های نامرئی و غیر نشان داده شده به وضوح نمایش داده می شوند.

سیستم های جریان هوا

این شیوع احتمالاً مواردی را که در سیستم های جریان هوا در مناطق طراحی مهمان نوازی انجام می شود ، تحت تأثیر قرار خواهد داد.

ایده استفاده از سیستم های جریان هوا با کالیبر بالاتر در ویژگی های پذیرایی ، چیزی که اپراتورها ممکن است شروع به صرف هزینه های زیادی کنند ، یک روند جدید برای سلامتی و رفاه است.

نقطه ورود یکی از اولین مکانهای تعامل انسانی بین میهمانان و کارکنان به تمام معناست.

مناطقی که به دلیل مهمان نوازی ، خرده فروشی ، مراقبت های بهداشتی و سایر طرح های تجاری شناخته می شوند ، دستخوش تغییراتی شده اند و برای یک تجربه بدون تماس به جلو برای جلوگیری از بحران همه گیری Covid-19 و شیوع احتمالی که می تواند سلامت عمومی را در آینده تهدید کند ، بهینه شده است.

 عملکرد

هدف اصلی از طراحی مهمان نوازی جدید ایجاد فضاهای چند منظوره خواهد بود.

بنابراین ، این باید گزینه های سبک و جابجایی آسان را ارائه دهد ، و شما می توانید شروع به قرار دادن این مناطق در یک سایت کنید.

به جای تقسیم افراد به اتاق با وسایل کلاستروفوبیک مانند خاکستری یا مشابه آن با دیواره های کلینیک و صفحه سفید غول پیکر ، می توانید با استفاده از ایده های دقیق و با طرح جذاب ، آنها را با اشیا objects جالب و جدار دیواری جذب کنید.

 

شما می توانید مکانهایی مناسب برای سلامتی با بوک مارک هایی ایجاد کنید که مردم را به جدا کردن آنها ترغیب می کند و همچنین خطوط گرافیکی برای راهنمایی مهمانان با خیال راحت ، اطراف و خارج از خانه.

شما می توانید نشانه های فاصله اجتماعی جدید را برای مطابقت با رنگ ها ، متون و گرافیک فضا ترکیب کرده و در حین ساختن یک محیط امن ، آنها را تا حد امکان جالب و موثر کنید.

عادات غذایی / آشامیدنی

طراحان مهمان نوازی آینده بوفه را در رستوران ها ، هتل ها یا کافه ها نمی بینند.

با قرار گرفتن در معرض ذرات معلق در هوا ، میهمانان دیگر ایده بوفه را جذاب نخواهند دید.

 

به طور کلی ، گزینه های ناهار خوری در مکان ها بر فاصله اجتماعی متمرکز هستند.

بوفه ممکن است گزینه جدیدی برای شب ناهار خوری ویژه در اتاق های مهمان خصوصی باشد.

طراحی ویلا